P-Direkt verwelkomt nieuwe medewerkers

Als gevolg van het programma Optimaal verbinden zijn meer dan 100 nieuwe medewerkers officieel ingestroomd bij P-Direkt. Het programma had tot doel om ‘de kwaliteit van de dienstverleningsketen te verbeteren en de verbinding tussen gebruikers en P-Direkt te optimaliseren.’ De medewerkers P&O van de verschillende ministeries kwamen over naar P-Direkt en de processen in het P-Direktportaal werden herontworpen.

P-Direkt verwelkomt nieuwe medewerkers

Meer dan 100 nieuwe collega’s ontvangen

Edgar Heijmans, directeur P-Direkt, en Danielle van der Winden, hoofd Bedrijfsvoering en Kwaliteit, hebben vorige week meer dan 100 nieuwe collega’s ontvangen. De medewerkers zijn meegenomen in de bijgestelde missie en visie en vooral de nieuwe merkbelofte: Mijn P-Direkt, zo geregeld!

De cijfers

Danielle: ꞌAls accountant ben ik iemand van de cijfers en die presenteer ik dan ook met trots: 600 medewerkers, 3 vestigingen, een 7 van de gebruiker, de dienstverlening heeft een omvang van 8 miljard euro en dat doen we dan ook nog bijna geheel geautomatiseerd en heel veel goedkoper dan voor het ontstaan van P-Direkt.

Kortom: we laten zien dat we daarmee ook echt staan voor onze kernwaarden van P-Direkt: betrouwbaar, efficiënt, klantgericht en innovatief (BEKI).ꞌ

Integriteit

Ook werd bewust stilgestaan bij integriteit, dé basiswaarde voor elke ambtenaar. P-Direkt is verantwoordelijk voor een goed en veilig beheer van de gegevens van zo’n 120.000 rijksambtenaren. Informatiebeveiliging is belangrijk. Er werd daarom aan alle nieuwe medewerkers gevraagd of zij tijdens de ontvangst de eed en belofte opnieuw wilden afleggen.

Van harte welkom

Het directieteam van P-Direkt wenst alle nieuwe collega’s heel veel succes en werkplezier bij P-Direkt. Van harte welkom!