Langere wachttijden afhandeling telefoontjes, e-mails en aanvragen in het het P-Direktportaal

Het Coronavirus verspreidt zich momenteel in een rap tempo en hier ondervindt ook P-Direkt de gevolgen van. Er zijn minder medewerkers aan het werk. Het afhandelen van e-mails, telefoontjes, en aanvragen via het P-Direktportaal duurt hierdoor langer dan u van ons gewend bent. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Contactcenter gesprek klant

Hoe zijn wij bereikbaar?

  • P-Direkt blijft telefonisch bereikbaar: Er is minder capaciteit beschikbaar aan de telefoon. Salarisbetaling en informatievoorziening hebben prioriteit.
  • P-Direkt blijft via e-mail bereikbaar.
  • Het P-Direktportaal blijft beschikbaar: U kunt uw aanvragen blijven doen via het P-Direktportaal. We houden u via verschillende meldingen in het P-Direktportaal op de hoogte over de voortgang en eventuele vertraging.
  • Chatten met P-Direkt op dit moment niet mogelijk: Sinds 15 oktober is de chatfunctie niet bereikbaar om zo meer capaciteit voor telefonie beschikbaar te hebben. In het P-Direktportaal staat een melding dat de chatfunctie tijdelijk niet beschikbaar is.

Meer informatie

Meer informatie over de maatregelen die P-Direkt neemt tijdens de coronacrisis zijn te vinden op de pagina Informatie over regels in verband met het coronavirus.

Volg ons ook op LinkedIn, Twitter en ons YouTube-kanaal!