Wat betekenen de maatregelen rond corona voor de dienstverlening van P-Direkt?

De landelijke maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus in Nederland gelden uiteraard ook voor P-Direkt. P-Direkt zet alles op alles om betrouwbaar te blijven als het om onze dienstverlening gaat.

Marcel pint geld bij pinautomaat

Salarisbetaling heeft prioriteit

Het op tijd betalen van het salaris aan alle 130.000 rijksambtenaren heeft op dit moment de hoogste prioriteit. Daarnaast streven wij ernaar om onze gebruikelijke dienstverlening zo goed mogelijk door te laten lopen.

Contactcenter

Het contactcenter van P-Direkt werkt met een aangepaste bezetting in kantoorpanden op locaties in Den Haag, Zwolle en Bonaire. De reactietijd van het contactcenter van P-Direkt is langer dan u van ons gewend bent. P-Direkt heeft betrouwbaarheid als eerste kernwaarde. Ook in deze coronatijden. Daarom werkt het contactcenter van P-Direkt alleen vanuit onze beveiligde kantoorpanden. Dit betekent dat onze collega’s in shifts op kantoor aanwezig zijn. Het betekent ook dat wij vanuit veiligheidsoverwegingen conform de richtlijnen van het RIVM geen volledige bezetting hebben. We hopen op uw begrip dat de reactietijd hierdoor kan oplopen.

Is uw vraag minder dringend? Dan verzoeken wij u op een later moment terug te bellen. Voor dringende vragen blijven we uiteraard bereikbaar. Uiteraard kunt ook veel informatie vinden op het rijksportaal of op p-direkt.nl.

Volg ons ook op LinkedIn en Twitter @PDirekt!