Marije Westra per 1 september nieuwe hoofd contactcenter P-Direkt

P-Direkt heeft per 1 september een nieuw hoofd contactcenter: Marije Westra. Zij volgt hiermee Ed Smit op, die na ruim 10 jaar P-Direkt met pensioen gaat.

Marije Westra
Beeld: ©Alexander Nijholt
Marije Westra nieuwe hoofd contactcenter P-Direkt

Na haar studie Operationele Research en Management aan de Universiteit van Amsterdam, startte Marije in 1998 haar carrière. Ruim 20 jaar lang werkte zij voor grote uitvoeringsorganisaties in zowel het bedrijfsleven als bij de overheid. In 2009 is Marije begonnen bij P-Direkt.

Snijvlak van dienstverlening en ICT
Marije heeft vaak op het snijvlak van dienstverlening en ICT gewerkt, waardoor ze beide werelden kent en weet te verbinden. Haar ervaring ligt in het ontwikkelen van visie, het ontwerpen van processen en het verbeteren en aansturen van grotere uitvoeringsorganisaties (contactcenters).

Transparante communicatie
Marije houdt van eerlijkheid, duidelijkheid en transparantie in de communicatie. Haar plezier haalt zij uit het vinden van de balans tussen tevreden medewerkers, tevreden klanten en een lekker efficiënte organisatie.

Krachtige opvolger
Het directieteam van P-Direkt ziet in Marije een betrouwbare en krachtige opvolger van Ed Smit en is blij dat ze de komende jaren haar expertise met ons wil blijven delen! Per 1 september heeft zij officieel het stokje overgenomen.