Vraag en antwoord in balans: skillsturing maakt het mogelijk

Met skillsturing wordt uw vraag beter afgestemd op de kennis van de contactcentermedewerker van P-Direkt. Na de zomer zijn de eerste resultaten opgeleverd van het project ‘skillsturing’.

Skillsturing

Snel en gemakkelijk uw personeelszaken regelen: dat is waar P-Direkt voor staat. Wij werken daarom continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening en achterliggende techniek.

Met skillsturing zorgen we ervoor dat uw specifieke vraag in één keer bij de medewerker met de juiste kennis terecht komt. Zo krijgt u vaker en sneller in één keer het juiste en volledige antwoord.

Ons interne programma skillsturing zorgt ervoor dat de kennis van de medewerker (de skill) nog beter wordt afgestemd op de behoefte van de klant (de klantvragen). Nieuwe ICT-technieken maken hierin tegenwoordig meer mogelijk.

We starten met de mail

Klanten stellen hun vragen zowel per e-mail als per telefoon. Deze zomer wordt al begonnen om e-mails (of het contactformulier in het P-Direktportaal) automatisch toe te wijzen aan de meest geschikte medewerker voor die vraag. Bijvoorbeeld: stelt u per e-mail een vraag over IKAP? Dan wordt deze vraag automatisch doorgezet naar één van onze IKAP-specialisten.

Toepassen spraaktechnologie voor telefonie volgt

De volgende stap in het project skillsturing is om te zorgen dat een klant die belt direct wordt doorverbonden met de juiste medewerker. Via innovatie in de telefoontechniek zal dit mogelijk worden gemaakt. Belt u dan bijvoorbeeld in verband met een reisdeclaratie buitenland? Dan wordt u direct doorverbonden met de specialist op het gebied van buitenlandse dienstreizen.

Mijn P-Direkt, zo geregeld!

Volg ons ook op LinkedIn!